قبل انجام خرید، مردم پروسه‌ای با نام “سفر خریدار” را طی می‌کنند. این پروسه سه مرحله دارد:

مرحله آگاهی

مرحله‌ای که خریدار احتمالی متوجه می‌شود که مشکلی دارد.

مرحله سنجش:

زمانی که مشکلاتشان را شناسایی می‌کنند و به دنبال گزینه‌هایی برای حل کردن آنها می‌گردند.

مرحله تصمیم‌گیری

زمانی که بالاخره یکی از گزینه‌ها را انتخاب می‌کنند

در اینجا شما میخوانید که : سفر خریدار دقیقا چه پروسه ایی ست .

بسته به مرحله‌ای که مشتریان احتمالی شما در آن قرار دارد، شما باید پیام‌ها مختلف و اطلاعات به خصوصی در مورد محصول یا شرکت خود با آنها به اشتراک بگذارید تا به مراحل بعدی وارد شوند.

در این مورد، فیلم های آموزشی بهترین عملکرد را در مرحله آگاهی دارند، زمانی که مشتری احتمالی به تازگی متوجه شده‌اند که مشکلی دارند یا اینکه نیاز دارند چیزی را بهتر درک کنند. آنها در این مرحله درک کاملی از مشکلشان ندارند، چه برسد به اینکه بدانند چطور آن را حل کنند، و این زمانی‌ست که فیلم های آموزشی خود را نشان می‌دهید.

“به عنوان یک کسب و کار، شما باید محتوای مفیدی به دست مخاطبان برسانید تا به آنها کمک کنید وارد مرحله‌ی سنجش بشوند، و استفاده از ویدیوهای آموزشی به شما کمک می‌کند تا برند خود را به عنوان یک منبع واجد شرایط، باتجربه و قابل اعتماد معرفی کنید.”